ייעוץ למטופלי פריון

ד"ר משה רויבורט מומחה לבעיות פריון וטיפולי פוריות

טיפולי פוריות טבעיים

ייעוץ למטופלי פריון

זוגות או הורים יחידניים המעוניינים להביא ילדים לעולם, נתקלים לעיתים בקשיים הנובעים ממידע חסר. לעיתים, ייעוץ ראשוני פשוט יכול לסייע להרות ולעיתים  הטיפול עשוי להיות מורכב יותר ואיתם הקשיים ואין סיבה לא צריכים להישאר לבדכם בתהליך.

אז נעים להכיר. שמי דפנה זהבי, יועצת חינוכית, יועצת רגשית למטופלי פוריות ומאמנת אישית אינטגרטיבית. מדריכת הורים, מרצה ומנחת סדנאות בתחום כישורי חיים, פיתוח מיומנויות אישיות, ניהול זמן ועוד….

בהדרכת מטופלי פריון אני משלבת כלים מקצועיים רבי עוצמה לעבודה רגשית מעצימה.

דפנה זהבי - ייעוץ למטופלי פוריות

ניסיון בעבודה עם מטופלי פריון

מאחורי מאות שעות עם עשרות מקרים של זוגות שעוברים טיפולי פוריות. הסיבות לבעיות פוריות שונות – הן יכולות להיות פיזיולוגיות או בלתי מוסברות יש צורך לטפל בהן באופן המקצועי ביותר. כמו כן חשוב להכיר את כל האפשרויות והתהליכים כדי להגיע לתוצאה האפשרית הטובה ביותר. 

הבחירה שלי לעסוק בתחום ספציפי זה נבעה מבקשתו של דר' משה רויבורט, בן זוגי,  אשר חשב שנכון יהיה מקצועית לשלב לווי וייעוץ רגשי למטופלות הפוריות. לאחר שסיימתי את ההתמחות במסגרת בית הספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטת תל אביב. התחלנו לעבוד בשיתוף פעולה.


דפנה… איך מתחילים ?

למי אנחנו פונים? איזה בדיקות צריך לעשות?  מהן האפשרויות? תוך כמה טיפולים נצליח? האם חייבים להגיע ל- IVF? שאלות אילו ורבות אחרות אני מקבלת יום יום ממטופלת אשר הבינו שהן צריכות ליווי ב"מסע" הזה  אל ההורות הנכספת אבל הוא עבורן רכבת הרים רגשית ופיסית וכלכלית.

אני מגדירה את תפקיד היועצת ומלווה אינטגרטיבית בתהליכי פוריות כמי שנימצא בליבת התהליך יחד עם המטופלים. אני שותפה מלאה למורכבות והרגישות בה נמצאים – מבינה, תומכת, משקפת ומתווכת בין הגורמים המקצועיים.

השכלתי וניסיוני המקצועי רבים. אפשר לומר שהשנה, אני סוגרת מעגל של 30 שנים של עבודה בתחום הייעוץ והליווי על גווניו השונים. אני יועצת חינוכית בעלת תואר שני בייעוץ חינוכי, מאמנת אישית, מומחית בעבודה עם בני נוער ומבוגרים בעלי קשיי קשב וריכוז, לקויות למידה. עסקתי שנים רבות בהדרכה במשרד החינוך בתחום כישורי חיים.

בשנתיים האחרונה אני מתמקדת, בעבודה עם אנשים שעוברים טיפולי פריון, מתמודדים עם הקושי וההבנה שחלומם להביא ילד לעולם ב'דרך טבעית' מקבל תפנית לכיוון של התערבות רפואית.

הדרך להורות הינו אתגר הדורש תעצומות נפש, נחישות וסבלנות רבה אל מול הקשיים, החרדות והדאגות. התהליכים הרגשיים הללו הינם חלק טבעי מההתמודדות ולמרות ש'ההורים שבדרך' מצפים להריון ולילד באהבה, התהליך עשוי לעורר תחושות ורגשות לא פשוטות.

הייעוץ והליווי שדפנה זהבי מציעה הוא רב מערכתי וכולל תמיכה רגשית באמצעות שיחות ומתן מענה למגוון אתגרים. למעבר לאתר של דפנה זהבי, הקליקו על הקישור.