הפריה חוץ גופית

הפריה חוץ גופית ללא הורמונים אל מול הפריה רגילה

תהליך רגיל של הפריה חוץ גופית כולל מתן של הורמונים רבים לאישה במהלך הטיפול – הן על מנת לגרות את השחלות לייצר ביציות, הן על מנת לתזמן את מועד הביוץ והן על מנת לסייע לרחם לקלוט את ההיריון לאחר החזרת העוברים.

אולם, ניתן בהחלט לעבור טיפולי פוריות טבעיים, שאינם כוללים מתן הורמונים, או כוללים הורמונים מועטים בלבד.

ד"ר משה רויבורט מבצע טיפולי פוריות, בהתאמה למצבה האישי של כל אישה ולבעיות הפריון עמן היא מתמודדת.

אי פריון משני וראשוני

הפריה חוץ גופית להגדלת המשפחה

הפריה חוץ גופית ללא הורמונים

מרכז רפואי עדן – שפירא 43 פ"ת 072-3301439

הפרייה ללא הורמונים

טיפולי פוריות טבעיים, שאינם כוללים הורמונים, נערכים באופן עקרוני בדיוק באותו האופן כמו הפריה חוץ גופית רגילה, אלא שבכל שאיבה שואבים ביצית אחת בלבד – כפי שגוף האישה מייצר באופן טבעי. לשיטת טיפול זו ישנם יתרונות וחסרונות. החיסרון העיקרי הוא הזמן – בכל סיבוב טיפול נתון ישנו פחות סיכוי להיכנס להריון, מאחר שנעשה שימוש בביצית אחת בלבד במקום במספר ביציות, כמו בטיפול הורמונאלי.

הפרייה חוץ גופית ללא הורמונים – למי מתאים?

אולם, ישנן נשים רבות שאינן מגיבות היטב לטיפול ההורמונאלי, או שסבלו בעבר מגירוי יתר שחלתי וכדומה. נשים אלו אינן יכולות או אינן מעוניינות לקבל את הטיפול ההורמונאלי, אשר עם כל יתרונותיו עלול גם להזיק. לעיתים קרובות נשים שלא הצליחו להרות באמצעות טיפולי הפריה חוץ גופית רגילים, מצליחות להיכנס להריון דווקא על ידי הפריה חוץ גופית ללא הורמונים, מאחר שהגוף שלהן מגיב טוב יותר לטיפול דווקא ללא ההורמונים התומכים.

לעיתים ניתן לבצע את הטיפול בשימוש מוגבל בהורמונים – למשל, בשימוש בהורמונים לסיוע ההיקלטות בלבד, מבלי להשתמש בהורמונים לגירוי השחלות או לתזמון הביוץ.

ד"ר רויבורט – מומחה להפרייה חוץ גופית

במרפאתו של ד"ר משה רויבורט, יכולה כל אישה לקבל ייעוץ מקצועי לגבי סוג הטיפול המתאים לה ביותר, על פי ההיסטוריה הרפואית שלה, המצב ההורמונאלי שלה ותנאים אחרים, על מנת לבחור בטיפול היעיל ביותר והמתאים ביותר עבורה, בזכות המומחיות של ד"ר משה רויבורט.

מעוניינת לעבור הפריה חוץ גופית ללא הורמונים? פני עוד היום לייעוץ מקצועי אצל ד"ר משה רויבורט!