הריון לאחר טיפולי פוריות

להרות לאחר טיפולי פוריות

נשים אשר מתקשות להיכנס להריון באופן טבעי תוהות פעמים רבות – מהו הסיכוי שלהן להיכנס להריון באמצעות טיפולי פוריות? האם התהליך המתיש שווה את ההשקעה?

התשובה לשאלה זו משתנה מאישה לאישה ובהתאם לתנאים. אצל ד"ר משה רויבורט תוכלי לקבל את כל התשובות לשאלות שלך, ולעבור טיפולי פוריות בהתאמה אישית ועם סיכויי ההצלחה הגבוהים ביותר.

אי פריון משני וראשוני

טיפולי פוריות ותרומת ביצית

טיפולי פוריות

מרכז רפואי עדן – שפירא 43 פ"ת 072-3301439

משתנה הגיל בהריון אחרי טיפולי פוריות

הסיכוי להיכנס להריון באמצעות טיפולי פוריות משתנה מאישה לאישה. הסיכויים נקבעים, בין השאר, על פי גיל האישה, כאשר ככל שהגיל עולה, ובפרט מעל גיל 40, כך הסיכויים קטנים יותר.

בנוסף, הסיבה לקושי להיכנס להריון מלכתחילה, משפיעה גם היא  על הסיכוי להיכנס להריון באמצעות טיפולי פוריות. גם סוג הטיפול משפיע על סיכויי ההצלחה שלו – אם כי גם השפעה זו משתנה מאישה לאישה.

סוג הטיפול וסיכויי הצלחה

ישנן נשים, למשל, שזקוקות לטיפול הורמונאלי על מנת להיכנס להריון ואילו אצל נשים אחרות, דווקא טיפולי פוריות טבעיים יהיו הדרך היעילה יותר להיכנס להריון.  נשים רבות מקבלות זריקות פוריות כחלק מתהליך של הפרייה חוץ גופית או מתהליכים אחרים, ועבור נשים רבות הזריקות הללו הן אכן אלה שמביאות להצלחה של הטיפול. אצל אחרות, דווקא הימנעות מן הזריקות האלה מסייעת להפחתת הסיבוכים ולהצלחת הטיפול.

לכן, לפני שמתחילים תהליך של טיפולי פוריות, חשוב להתייעץ עם רופא מומחה, על מנת לקבל חוות דעת אישית המותאמת למצבה הרפואי של כל אישה בפני עצמה – בהתאם לבעיות הפוריות איתן היא מתמודדת.

ד"ר משה רויבורט מבצע מעקב הריון, כולל בדיקות מתקדמות וטיפולים מתקדמים במהלך ההריון, במיוחד לנשים אשר נכנסו להריון לאחר טיפולי פוריות.